Najnowsze Wpisy

nie no.. znowu ja.. Komentarze (2)
06. września 2003 00:37:00
linkologia.pl spis.pl

hehe.. ok.. skoro nikt nie chce nic pisac to nie.. ja bede nadrabiac.. przynajmniej do wtorku.. hehe kiedy to nastapi moj przelom zyciowy.. hehe tzn wyjade w zasadzie w ciemno do Niemiec opiekowac sie jakims bachorkiem.. heheh tak wiec jak narazie pozostawiam kilka madrych..:P powiedzmy slow dla potomnych.. hehe tak na wszelki wypadek..

Bylysmy z Kartisha na koncercie Myslovitz.. koncert sehr gut.. chociaz nie do konca znalam wszystkie kawalki ale jak na moj gust nie bylo tak zle..niestety potem.. a zreszta.. czy to wazne.. nie nie.. kartisha.. nie gniewam sie.. ROZUMIEM.. tzn.. hmm przyzwyczailam sie.. tak czy inaczej buziaki.. i nadrob zaleglosci w pisaniu...

sexi_lejdis : :

Dodaje pierwsza notke... Komentarze (3)
05. września 2003 16:43:00
linkologia.pl spis.pl

.. cos nam nie idzie to pisanie dziewczynki.. musimy sie w koncu zabrac i upamietnic nasze niecne historyjki..:P tak wiec do dziela...:)

sexi_lejdis : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

joadun | kochana-satanka-1 | shizofremia | youlia | samotna07 | Mailing